Често Задавани Въпроси

Намерете отговорите на най-често задаваните въпроси по-долу. Ако не намирате необходимата информация, моля свържете се с нас чрез формата за контакти.

Информация за доставка

За колко време ще получа поръчката си?

Срокът за доставка е от 1 до 3 работни дни. Изращаме поръчки на следващ ден като обикновено срока на доставка на куриерските фирми е един работен ден. Например, ако направите поръчка в сряда, поръчката ще бъде изпратена до куриер от нас в четвъртък и ще пристигне при Вас в петък. Ако направите поръчка в петък, ще бъде изпратена до куриер от нас или в събота сутрин или в понеделник и ще бъде при Вас във вторник.

Какви налични методи на доставка имате?

Доставяме продукти с Еконт и Спиди, както и с личен транспорт.

Необходимо ли е да имам акаунт, за да направя поръчка?

Не е необходимо да имате създаден акаунт, за да направите поръчка. Можете да поръчат като Гост без създаване на акаунт. Удобствата на това да имате акаунт в сайта са, че можете да проследявате Вашите поръчки и бързо и лесно отново да поръчвате същите артикули на вече въведения адрес, т.е. примерно когато поръчвате резервни филтри. Също така получавате достъп до всички актуални промоции и новини от нас.

Колко струва доставката?

За поръчки над 50лв. доставката е безплатна!

За всички поръчки под 50лв. цената е спрямо тарифата на куриерската фирма.

Заявил съм монтаж на оборудване, как ще пристигне поръчката ми?

При заявка на монтаж на оборудване от наш техник ще организираме по възможност доставката и монтажа да бъдат извършени на един път, ако това е възможно спрямо работните графици на техниците ни. Възможно е да изпратим поръчката Ви в срок от 1 до 3 работни дни, а да извършим монтаж след това. Във всички случаи ще се свържем с Вас, за да потвърдим дата на монтаж предварително.

Как да проследя поръчката си?

Можете да проследите статуса на Вашата поръчка от менюто Проследи поръчка, както и от тракера за пратки на съответния куриер.

Въпроси относно направени поръчки

Искам да добавя още продукти към поръчката си, как да го направя?

Ако желаете да добавите още продукти след като вече сте изпратили Вашата поръчка, моля направете нова поръчка с желаните продукти и ни пишете на office@bluefilters-bg.com с номерата на двете поръчки и молбата да бъдат изпратени наведнъж.

Как да се свържа с Вас, ако имам допълнително въпроси?

Можете да ползвате формата ни за Контакти, да ни пишете на sales@watershop.bg или се свържете директно с нас на телефон 0879101043.

Кога ще получа отговор на запитването си?

Правим всичко възможно да отговаряме на всички запитвания в срок до 24 часа от получаването им в работен ден. Ако не сме се свързали с Вас по телефон или имейл в този срок, моля позвънете ни на 0897101043.

Мога ли да се откажа от направената поръчка?

Да, можете да откажете вече направена поръчка. Моля позвънете ни на 0879101043.

Мога ли да върна получена пратка?

Да, можете да върнете вече получена поръчка в срок до 14 дни. Моля да се свържете с нас на 0879101043 за допълнително информация.

Как мога да заменя продукт?

Ако сте объркали продукт и желаете да го замените, моля изпратете обратно пратката по куриера и ни позвънете на 0879101043

Технически въпроси

Мога ли сам до монтирам поръчаните продукти?

Да, можете сами да монтирате поръчаните продукти. Намерете видеа за монтаж на системи за пречистване на вода в нашият Youtube канал, или да поискате както инструкции за монтаж на sales@watershop.bg, така и инструкции и насоки по телефон на 0879101043.

Какви инструменти са ми необходими за монтаж?

Доста от филтрите и системите за пречистване на вода нямат нужда от допълнително инструменти за монтаж и използват т.нар. бързи връзки с включени в комплектите конектори и 1/4″ гъвкави пвц тръбички. Все пак има видове филтри и системи, при които е необходимо използването на допълнителни инструменти като тези най-често са:

  • клещи
  • макетно ножче
  • тефлонова лента
  • тръбен ключ
  • гаечен ключ
  • отвертка

Колко често се сменят филтрите за вода?

Максималният експлоатационен срок на филтрите за вода е изписан на етикета им. Възможно е да се наложи смяна преди да е изтекъл този срок, в зависимост от степентта на замърсеност на филтрите. Най-често този срок е максимум 6 месеца, след което е необходима подмяна с оглед запазване свойствата на филтрите, както и на гаранцията на системите за пречистване на вода.

Предлагате ли монтаж на оборудване?

Да, предлагаме монтаж на закупени филтри и оборудване за пречистване на вода, съгласно текущите ни графици за монтажи. Моля да ни позвъните на 0879101043 за допълнително информация.

КОЛИЧКА

close